16 Eylül 2010 Perşembe

Düğün Hazırlıkları - VIII ~ Balayı

Düğün hazırlıklarını yaparken balayını da unutmamak lazım. Hatta evlenmeye karar verildiği anda önce balayını ayarlamak lazımmış, nedeni ise uçak biletleri ve bilimum işlemler...

Bizim hayalimizdeki balayı şehri Paris idi. Beraberliğimizin en başından beri Paris'in çok özel bir yeri vardır ilişkimizde. Mesela ben bir ay dönümümüzde Eyfel posteri almıştım Sevgilime, Behlül'ün odasındaki posterden değil ama... Gece masmavi gökyüzü altında ışıl ışıl bir Eyfel Kulesi'ydi. Tealightlardan da almıştım, çalışma masasının üzerine koymuştum. Romantizm yapalım derken çalışma masasını yakmıştık sonra, şimdi masanın üstünde 2 tane kocaman, simsiyah yuvarlak var... Tealightların bu kadar çabuk ısınıp masaya yapıştığını bilmiyordum o zamanlar :((

Filmlerde Paris geçtiği zaman birbirimize bakar gülümseriz hep veya ellerimizi sıkarız. Pembe Panter filminde bile fonda La Tour Eiffel'i görünce nefesimiz kesilir.

2-3 sene önce bayramlardan biri yılbaşı ile birleşiyordu, Kurban Bayramı'dır büyük ihtimalle. Biz de Sevgilimle Paris'e gitme planları yapmıştık, olamadı sonra. O zaman balayımızı Paris'te yapmaya karar vermiştik.

Düğün hazırlıkları başladığından beri balayı planları da aklımızın bir köşesinde hep. Paris biletlerine bakıyorum, otellere bakıyorum, o kadar pahalı ki... Bir yandan da pasaport işlemleri, nasıl yetişecek hepsi diye telaş edip duruyordum.

Derken Sevgilimin arkadaşından (aynı zamanda nikah şahidi) bir teklif geldi. Arkadaşımızın Datça'da otelleri var ve bizi balayımız için otele davet etti. Biz de baktık, düğünden 1ay sonra Kurban Bayramı, 9 gün tatil.. Balayı için Datça'ya gideriz, güzel bir tatil yaparız (zaten Sevgilim bu sene yaz tatili yapamadı, biraz güneş yüzü görür), bayramda da 9 gün Paris'e gideriz dedik ve hemen Bodrum biletleri aramaya başladık. Bodrum'dan Datça'ya da feribotla geçeceğiz.

THY'ye bakıyorum, bütün Bodrum uçuşları İstanbul aktarmalı. Ankara'dan İstanbul'a ordan Bodrum'a, yolu 1,5-2 saat uzatıyoruz boşu boşuna. E yol uzayınca bilet fiyatları artıyor, kıytırık gidiş bileti 200 TL'nin üzerinde (vergiler hariç). Promosyon çıkar belki diye bekleyip duruyordum; ama uzun zaman da bakmadım biletlere.

Dün sabah ofise gelince bakmak geldi içimden, hiçbir ümide kapılmadan... Sayfayı açmamla gidiş ve gelişlerde promosyon sınıfı açıldığını gördüm ve hemen rezervasyon yaptırdım. Gidişimiz (vergiler hariç) 29, dönüşümüz 53 TL! Rüya gibi!! Önce rezervasyon yaptırdım; çünkü uçuş saatleri pek gönlümüzden geçen değildi. Gidiş uçağı Pazar günü saat 19'da kalkıyor, dönüş uçağı yine Pazar günü akşam 8'de. Yani biz o pazar gece 11:30-12 gibi ancak eve varabileceğiz. Düğünden sonraki sabah da evimizde güzelce kahvaltımızı yapıp, yazırlanıp 3-4 gibi evden çıkacağız. Sevgilime anlattım uçuş detaylarımızı, onun da hoşuna gitti.

Rezervasyonumuz bugün saat 15'e kadardı. EFT gecikince ben binbir telaş içerisinde koştura koştura bankaya gittim, parayı elden yatırdım, geri koştura koştura ofise döndüm ve rezervasyon süresinin bitmesine 10 dakika kala biletleri aldım.

Şu an hala inanamıyorum ama artık BALAYI BİLETLERİMİZ VAAARRR!!!

P.S.Açgözlülüğün sınırı yok, Bodrum biletlerini alır almaz Paris biletlerini araştırmaya başladım iyi mi? :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder