15 Eylül 2010 Çarşamba

Ayakkabımı da aldımmm

Dün akşam gelin ayakkabımı aldığımı ilan etmek istiyorum!!

Şık, minik, zarif bir ayakkabı oldu. En güzel tarafı da Erol mağazasının bu ayakkabıyı bana özel imal edecek olması, çünkü ayağımın boyu 35, parmaklarım 36 numaraya ancak uyuyor. Ve işte benim miniğiimmmm:


İşin en güzel ve ilginç tarafı şu oldu, dün akşam Ankamall'daki Erol Mağazası'na uğradık. Ankamall'a gitme sebebimiz bambaşkaydı aslında, Tepe Home'dan yemek masası bakacaktık. Ben öylesine ayakkabılara bakarken bu çifti gördüm. Çok sevimli göründü gözüme bir anda. Olur mu olmaz mı derken denedim, ayağımda da çok sevimli durdu ve o kadar da rahattı ki!!..

Alacağımız konusunda anlaştık ama ayakkabını 36 numarası büyük geliyor, 35i küçük (ben normalde 37 giyerim bu arada!!). Satış görevlisi "biz size özel ayakkabı yapalım" dedi, "ayağınızın kalıbını alalım, boyu 35 parmakları 36 numara olacak şekilde yeniden imal edelim" dedi. "Harika" dedik biz de ve kalıbımızı verdik. Ama bir sorun daha vardı, benim haftasonu gelinlik provam var, provaya ayakkabı ile gitmem lazım, EROL 21'inde teslim ederiz dedi. O nasıl olacak??

Bunun üzerinde görevli bana bir çift ayakkabı verdi, "bunlar sizde kalsın, provadan sonra getirirsiniz" dedi. Biz şaşkınlığımızı üzerimizden atamamışken bir baktık ki elimizde EROL paketi, içinde bir çift ayakkabı, mağazadan çıkıyoruz.

Harika bir akşam oldu yaniii...

2 yorum:

  1. çok şıkk cnm gule gule giy..bence birde babet almalısın bunlarla geceyşi bitirmen zor olabilir..ben takı sonrası fırlatıp attım ayakkabıları yaşasın babetler :)

    YanıtlaSil
  2. tabi tabi babet şart, yoksa nasıl oynarım bütün gece :)

    YanıtlaSil