10 Ağustos 2010 Salı

Ev Tadilatı - I

Günaydınlaaaarrr..

Evlilik ve düğün hazırlıkları tam gaz sürerken ben bile blog üzerinde hızımıza yetişemiyorum. Eveet, duvarlarımızın yıkılması devam ederken biz de evin içini doldurmaya başladık.

Geçtiğimiz hafta sonu iş çıkışında annemlerle Ulus, Rüzgarlı Sokak'ta buluştuk. Banyomuz için seramik bakmaya başladık. 2 saatlik dolaşmanın sonunda Vitra'dan, sağda görmüş olduğunuz petrol mavisi/antrazit renkli ve yaprak motifli 25x40 seramikleri almış bulunmaktayız. Gerçeği resimde görünenden daha güzel ve etkileyici, onu kesinlikle söyleyebilirim. Ben banyomuz mavi tonlarında olsun istiyordum zaten, çok uygun oldu. Şimdi renk renk havlular ve benim banyomuz için yapacağım etaminler de gelince çok hoş bir fon oluşturacağına eminim.

Fayanslarla birlikte küvetimizi ve klozetimizi de aldık. Of yaa, bunların her birini seçmek ne kadar zormuş gerçekten de... Önümüzdeki hafta içinde karolarımızı yapıştırmaya başlayacaklar. Vaktimiz dar olduğundan eski karoları kırdırmadan yenilerini üzerlerine yapıştırtacağız. Bakalım nasıl olacak, heyecanlıyım!!

Şu an ev ile ilgili en büyük derdimiz salon için koltuk alımı. Salonumuzu şu şekilde gözünüzün önüne getirebilirsiniz, dikdörtgen bir oda (kısa kenarlar sağda ve solda) Sağ kenar dışarıya bakıyor, dolayısıyla cam var, sol kenar ise mutfakla ortak duvarı paylaşıyor. Sol kenar ile üst uzun kenarın köşesinde şömine var; kapıdan giriş ise sağ kısa kenar ile alt uzun kenarın köşesinde. Tabi bir de üst kat için merdiven payı var, yani alt uzun kenara merdiven dayanıyor. Yerleştirme sorunu şurdan kaynaklanıyor; ben televizyonu üst uzun duvara koymak (asmak) istiyorum, aynı zamanda da L koltuk yani köşe takımı koymak istiyoruz. L koltuğun uzun tarafı üst duvara yaslanınca televizyon için yer kalmıyor doğal olarak. Sol kısa duvara da asmak istemiyorum, çünkü şöminenin yanında abes kalacak. Böyle bir karmaşa içerisinde dönüp duruyoruz işte.. Bakalım nasıl çıkacağız işin içinden :D

Bu arada Bostan's'ta çok güzel bir U koltuk gördük, ölçüleri ta bizim eve göre ve oturması, kullanımı gayet rahat. Bir de Yataş'ta çok güzel bir L koltuk gördük, rengi, modeli herşeyi çok güzeldi... Ooooff oof karar vermek zor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder