13 Ağustos 2010 Cuma

Düğün Hazırlıkları - VI ~ Davetiyeler

Bugün itibariyle düğünümüze 50 gün kaldı. E haliyle sıra davetiyelerin basımına ve dağıtımına geldi. Bu sürecin en sancılılarından biri oalcağı aklıma gelmezdi. Tamam Ankara'da davetiye deyince bir Koza var başka da yok; fakat ben Koza'da gençlere yönelik seçenekler olduğunu düşünüyordum. Aslında Koza ile görüşmedik; ancak zevkine çok güvendiğim bir arkadaşım işe yarar bir şey olmadığını söyleyince programımızdan çıkardık ve online çözümlere yöneldik.

Şimdi şöyle bir uygulama var: İnternet sitelerinde kendi davetiyeni tasarlayabiliyorsun, çıktısını alabiliyorsun veya matbaanın kullanabileceği kalitede pdf'ini gönderiyorlar ve sen bir matbaaya gidip bastırıyorsun sadece.

Bu aralar internet üzerindeki çeşitli sitelerden, bloglardan davetiye sitelerini araştırıyorum ve içlerinde kayboluyorum açıkçası. İşte o sitelerden birkaçı :
Wedding Paper Divas
Once Wed - Wedding Ideas
Style Me Pretty
Minna Designs
Betsy White
Wiley Valentine

Bu arada, düğün hazırlıkları aşama aşama ilerledikçe, binbir blogda yapmak istediğim yüzlerce şey gördükçe, kendi düğün mekanımı açma isteğim daha da depreşiyor. Bunu yapmayı ve 10. 20. belki 30. evlilik yıldönümümüzü burada bir partiyle kutlamayı çok yürekten istiyorum...

Seçeceğimiz davetiyenin ise bir konusu olmasını istiyorum, biz bugüne gerçekten çok zor geldik, çok sınavlardan geçtik, dağları taşları deldik ve tabiki çok bekledik. Davetiyede bu hissi yansıtmak istiyorum, yani bu düğün sadece birbirini seven iki kişinin bir araya gelmesi değil, bizim arkamızda bir hikaye var, destansı bir hikaye var.. Konuyla ilgili fikirlere açığıııımmm!!!!

2 yorum:

  1. merhaba bende aynı bu şekilde farklı bir düğün davetiyesi arıyorum ve malesef cok az vaktim kaldı.16agusto düğün tarihim acaba sizin seciminizi oğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Tuğba,
    Bizim davetiyemizi şu linkten görebilirsin: http://kucukbiroykubu.blogspot.com.tr/2010/09/davetiyemizzzzzzz.html
    Öte yandan www.zarfdavetiye.com adresine girmeni hatta instagram hesabını (_zarf_) takip etmeni öneririm.
    Nişanlına ve sana şimdiden mutluluklar dilerim.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil