14 Mayıs 2010 Cuma

Müjdelere Devam

Dedim ya, Mayıs ayı güzel haberlerle, müjdelerle başladı diye, benim için de bir değişiklik gerçekleşti sonunda. 13:00-21:00 saatleri arası olan mesaim 08:30-18:00 olarak değişti. Teoride saatler bu şekilde görünse de pratikte saat 13:00'te akşam kalacak arkadaş geleceği için benim saatlerim 08:30-13:00 gibi birşey olacak.

Ben de karar verdim, taaa yılbaşında koymuş olduğum ve şimdiye kadar adlarını bile anmamış olduğum hedeflerimi artık gerçekleştireceğim. Evet! İlk olarak bir Fransızca kursuna yazılacağım. 18:30 civarı başlayan bir kurs bulursam süper olur. Öğleden sonraları da oturur çalışırım güzel güzel, ödevlerimi yaparım...

E önümüz yaz, forma girme çalışmalarına başlamalı. Şu yürüyüşleri ve yoga egzersizlerini de aksatmamak lazım.

Bi de etaminimiz var tabi.. Öyle güzel oluyor ki anlatamam. Renkler biraz soluk geldi en başta, hepsi gri tonları; fakat yanyana gelince öyle hoş bir görüntü çıktı ki ortaya. Sadece tahmin ettiğimden daha küçük oldu, ben daha gösterişli, büyüleyici olsun isterdim. Çerçeveyle falan birşeyler ayarlayacağız artık :)

Akşamlarım şimdiden doldu mu ne?? Bu gidişle yine bazı planlar sadece plan olarak kalacak...

2 yorum:

  1. harika haberler :) etamin bitiyor mu?! tebrik ediyorum bi de en kocamanindan helal olsun diyorum ben de bitirsem elimdekini cook rahatlayacam :)

    YanıtlaSil
  2. Şu an 1/4ünü bitirdim diyebilirim; ama bundan sonra daha hızlı giderim diye tahmin ediyorum. Zor ama, düşündüğüm kadar zor bir tablo değilmiş, şablonunu gönderirim istersen :)

    YanıtlaSil