11 Mayıs 2010 Salı

İlkler Unutulmaz

Hepimizin hayatı ilklerle dolu, kimi önemli kimi önemsiz. Bu haftasonu ben de bir ilk yaşadım, bundan sonraki hayatım boyunca benimle birlikte olacak bir ilk.

Pazar günü keyifle banyomu yapmış, Sevgilimle buluşma öncesi saçlarıma fön çekerken gördüm onu (çektiğim fön de bir işe yaramadı, dışarı adımımı attığım anda yağmur başladı!!) : İLK BEYAZ SAÇIM

Nasıl da incecik, bembeyaz ve pasparlak... Aynanın karşısında kalakaldım bir an, bir taraftan hoşuma da gitti. Dedim ki : "artık evlenme çağım gelmiş de geçiyor bile". 25 yaşımı bitirmeme 1 aydan az zaman kaldı, bu bana bir nevi, "artık aklını başına topla" uyarısı olabilir mi?

Annem de moralimi düzeltmek için "bu senin uğur saçım olsun" dedi. 30'u geçene kadar kabul, sonrasında nüfus artışına göre tekrar değerlendirme yapmak lazım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder