29 Haziran 2010 Salı

Düğün Hazırlıkları - III ~ Gelinlik Denemeleri

Eveeet, adım adım ilerlediğimiz hazırlık sürecindeki en önemli aşamalardan birindeyiz; gelinlik denemeleri. 20 Haziran Pazar günü Akay Gelinlik'e, geçtiğimiz cumartesi günü de Pronovias'a gittik. Akay'da ilk kez gelinlik deneyecek olmam sebebiyle çok çok heyecanlıydım ve önümüzde Pronovias provaları olduğu için "burada genel bir fikir edinirim sadece" düşüncesindeydim biraz. Ancak hiç öyle olmadı.

Kapıdan girer girmez galoşlarımızı giydik, benden ayrıca gelinlikleri denemeden önce ellerimi yıkamamı rica ettiler. Bence çok güzel bir düşünce, yani orada duran gelinliklerin örnek bile olsa yine de çok özel olduğunu ve hassas davranmamız gerektiğini hissettiriyor. Hemen karşılaştırma yapmak istemiyorum ama Pronovias'ta cumburlop kabine daldık ve görevli kızın o gelinlikleri bir çıkarıp geri kılıfına sokuşu var, anlatamam.. Zaten denenen gelinliklerin hepsinin bir yerleri sökülmüştü, öyle ki yere düşen bir dantel parçasını alıp çantama attımm :D

Evet Akay'da ellerimizi yıkadık, gelinlikleri seçmeye başladık. Görevli bayanın yönlendirmeleri o kadar yardımcı oldu ki.. 5-6 gelinlik seçtim sanırım ve sırayla denemeye başladım. İlk giydiğim elbise bemmmbeyaz bir gelinlikti, tek omzunda tülden bir bant vardı, o bant omzun arkasından yere kadar uzanıyordu, kumaşı danteldi. Hepimiz çok çok çoook beğendik. Bu tarz bir gelinlik daha denedim, o daha az kabarıktı, üs kısmı çok şıktı, eteğinde de farklı farklı aplikeler vardı. Annemler bu gelinliği daha çok beğendiler; fakat eteğindeki aplikeler benim içime sinmedi bir türlü. Sonuçta Akay'dan kafamızda 2-3 modelle çıktık.

Bu Cumartesi Pronovias'a gittiğimizde benim Cuma gününden hazırladığım 24 modellik listem vardı elimde. Tabi modellerin hepsini deneme niyetinde değildim; ama kız listeye bakari şunlar şunlar size uymaz, şu daha iyi oulr diye listeyi 6-7 modele indirir diye tahmin ediyordum. Peki gittiğimizde nooldu? Kız listeme baktı, "yalnız bunların çoğunluğu elimizde yok" dedi. Bir kısmı satılmış bir kısmı ise Türkiye'ye gelmemiş bile.. Zoraki, 3-4 model varmış ellerinde onları getirdi, ben denerken hiçbir yorum yapmadı, yönlendirmede bulunmadı. "Bu içimize sinmedi" diyoruz, "ben başka bir model getireyim" diyor hemen. Yani getirsin tabi de insan bir yönlendirir, bunun burası size uydu, burası uymadı, uzun gösterdi, kısa gösterdi, şişman gösterdi vs vs...

Prova yaptığımız oda deseniz minnacık, bir tane ayna var ama ben kabinden çıkıp da yüzümü annemlere dönünce ayna arkamda kalıyor. Platform zaten yok, o kadar farkettiriyor ki gelinliğin duruşunu..

Neyse, denediğimiz onca gelinlik arasında bir tanesini beğendik sonunda, resmi yandadır. Bu gelinliği duvağıyla falan beraber giydim ve gerçekten çok hoşumuza gitti. Ancaaak konu maliyete gelince, epey tuzlu çıktı.. Akay'da örneğin tek fiyat veriyor ve içine gelinlik, duvak, kese, herşey dahil. Pronovias'ta gelinlik için 4 haneli epey bir Euro istedi, duvak ayrı 3 haneli Euro, diğer herşey de ekstra işte. Sonuçta değer mi diye sorarsanız hiiiiç ama hiç değmez, kusura bakmasınlar. Maliyet konusunda bir not daha, Akay'da Eylül ayına kadar Digitürk'lülere %30 indirim var ve inanın fiyatlarda çok farkettiriyor.

Bu haftasonu ise La Bianca Butik ile randevumuz var. Orada yabancı tasarımcıların modelleri fazla olduğu için merak ediyorum. Şimdilik randevu almadığım sadece Beyaz Butik kaldı, eskiden beri önünden geçerdik hep, gitmezsem kurduğum hayallere ayıp olacak :)

Bu arada tarihimiz 2 Ekim, duyduk dumadık demeyiiiiinnn!!! :))))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder