28 Ocak 2010 Perşembe

Let It Snow

Dün akşam işten çıktım, gökyüzü pembe beyaz. "Tam kar havası" dedim içimden. Arabama doğru yürürken karşıdan gelen arabanın farlarında gördüm ilk kar taneciklerini. Yol boyunca öyle hızlandı, öyle yoğunlaştı ki o tanecikler. Çetin Emeç Bulvarı'nda mesela, yol beyaz ipekten örtüyle kaplı gibiydi. Arabalar geçtikçe rüzgardan o örtü dalgalanıyordu. Öyle güzeldi ki..

Evimizin tadilatında bu soğuk kış gecelerini düşünerek şömine yaptırdık. Ben de eve, komşularımız yüzünden yakamadığımızı bile bile, o şöminenin karşısında ren geyikli yünlü ev botlarımla kıvrılarak uyuma hayalleriyle gittim. Olay şöyle olmuştu, biz bir akşam kedi misali kıvrılmışken şömine karşısında komşumuz beyefendi geldiler. Eşi dumandan rahatsız olmuş, baş ağrısı tutmuş. Söndürür müsünüz diye rica ettiler, söndürdük ve şömineyi kontrol ettirene kadar hiç yakmayacağımızı belirttik. Biz yakmaya yakmaya devam ederken beyefendi yine geldi kapımıza, "siz şömineyi yine yaktınız galiba, bize duman geliyor" diyerek. Üstelik biz şöminemize baktırmış ve herhangi bir kaçak olmadığının teyidini almıştık. Zaten biz yakmıyorken herhangi bir duman gidemezdi ki..

Dün akşam eve doğru giderken bunu düşündüm ve şu sonuca vardım. Herhalde komşumuz beyefendi komşumuz hanımefendi ile bir takım münasebetlere girmek istediğinde, komşumuz hanımefendi, "yandakiler şömineyi yaktı yine, başım tuttu benim" diyor. Hevesi kursağında kalan komşumuz beyefendi de soluğu bizde alıp hıncını bizden çıkarıyor. Nasıl senaryo? Olur mu olur :)

Bu güzel günlerin anısına güzel bir şarkı :))

Oh the weather outside is frightful,

But the fire is so delightful,

And since we've no place to go,

Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

It doesn't show signs of Pauseping,

And I've bought some corn for popping,

The lights are turned way down low,

Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

When we finally kiss goodnight,

How I'll hate going out in the storm!

But if you'll really hold me tight,

All the way home I'll be warm.

The fire is slowly dying,

And, my dear, we're still good-bying,

But as long as you love me so,

Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

p.s. resimler sonra eklenecektirrr :) çünkü çoook güzel resimlerim var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder