4 Nisan 2011 Pazartesi

6 Aylık Evliyizz

Bu Cumartesi evliliğimizin altıncı ayını doldurduk. Koskocaman 6 ay.

Sevgilim Çukurambar Big Chefs'e yemeğe götürdü beni; ama bir heyecan bir heyecan sormayın. "Nooluyor" diyorum, ses yok. Evlenmemiş olsak diyeceğim ki evlenme teklif edecek, öyle bir telaş.

Saat 8 civarı Big Chefs'e girdik, bizi masamıza yönlendirdiler. Bir baktım ki masamız gül yapraklarıyla donatılmış, kadehler içerisinde mumlar, benim tabağımda da tek bir gül. Çok güzeldi, çok şıktı, nasıl hoşuma gitti anlatamam. Resim anlatır belki :)
Evlilik güzel şey, keyifli şey. Darısı tüm isteyenlerin başına :)))

6 yorum:

  1. çok romantik ve sevgi dolu bi eşin var, maşallah diyorum:) 1 buçuk ay sonra evlenecek bi gelin adayı olarak özendim yani:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederiiiizz, gerçekten de öyledir :)) dilerim siz daha güzel kutlamalar yaparsınız. hazırlıkların tam gaz sürüyor sanırım. Umarım yaşadığın günlerin keyfini çıkarmaya da fırsat buluyorsundur. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. En güzel zamanlarındasınız ,ilk yılı devirince arkası geliyor bir bakmışsın yıllar su gibi akıp gitmiş..Mutluluğunuz daim olur inşallah

    YanıtlaSil
  4. birco'cum, ben sana yorum yazmistim ama sanki gitmemis, kelime dogrulama istiyor ya orada biseyleri ters yaptim herhalde.

    diyordum kiii :)) hep mutlu olun, daha cok daha cok olun, nice guzel 6 aylar yasayin birlikte. cok cok operim seni :)

    YanıtlaSil
  5. aylar da çabucak geçip gidiyor, düğünümüz dün gibi... yıllar sonra biz de sizin gibi güzel bir aile kurmuş olabilecek miyiz bakalım :)) minik Yağız'a öpücükler

    YanıtlaSil
  6. görkemcim, ilk yorumun gelmemiş gerçekten de. teşekkür ederiz güzel dileklerin içinn. hep birlikte çok daha güzel günler görelim, sevgiler, kocaman öpücükler

    YanıtlaSil