17 Ocak 2013 Perşembe

Yine Kış Yine Doğalgaz


Yok yok biz akıllanmayacağız!

Dün gece yine doğalgazsız kaldık. Eşim eve gittiğinde bir bakmış ki gaz bitmiş. Aradı beni, buluştuk, Kızılay'a gittik, gaz aldık, eve döndük. Hadi yükleyelim hemen dedik; ama nerde? Ekranda bir yazı "Geçersiz". İnternette araştırdım biraz, kart bozuldu demekmiş bu mesaj. Kartımızın değiştirilmesi gerekiyor yani. Sizin anlayacağınız ben bu akşam Başkent Doğalgaz yolcusu. Umarım kartın değiştirilmesi kolay bir işlemdir de bir de orada uğraşmam.

Bari bu yazı kırmızı olsun, ondan ısınırım belki biraz :)

2 yorum:

  1. nasıl bir sistem var bircemcim anlayamadim ben. nasıl bir kart o oyle.

    YanıtlaSil
  2. Görkemcim, önce karta doğalgaz yükletiyoruz, sonra onu alıp bir de evdeki cihaza yüklüyoruz. Ay sonlarında fatura gelmiyor da biz kullanacağımız kadar alıyoruz. Bazı evlerde su da bu şekilde, su kartı ile yükleniyor. yani kartın içindeki bakiye sıfır ise ne doğalgaz geliyor ne su akıyor. biz de illaki her sene bir mağduriyet yaşıyoruz bu konuda

    YanıtlaSil