2 Aralık 2012 Pazar

Bu Gece

Denizli'deyim, şantiyede.. Ne işin var demeyin, yarın ISO 9001 Şantiye denetimimiz var.

Son iki hafta içerisinde üstlenmiş olduğum görev üzerine ISO denetim sürecinden sorumlu hale geldim. Aslında belliydi böyle olacağı, ben olmamasını umuyordum sadece, gözüm korktuğu için. Yanlışmış meğer, çok da keyif alarak yapabilirmişim ben bu işi.

Nitekim cuma gecesi bindim otobüse Denizli'ye geldim. İki günde hazırlıklarımızı gözden geçirdik ve artık tamamız. Şimdi dinlenme zamanı derken yağmur başlamaz mı??

Benim gibi sonbahar aşığı bir insan başka ne isteyebilir ki... Ormanın içindeyim, yağmur yağıyor, hafif meltem esiyor, ben çayımı almışım çardakta oturuyorum.. Kafamı boşaltmaya ihtiyacım vardı ne zamandır, huzur bulacağım yer burasıymış meğer...

Hadi yağ yağmur, damlalarınla aklımı, ruhumu, kalbimi temizle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder